2012 m. gegužės 21 d., pirmadienis

60. Jerome David Salinger ,,Apsakymai ir apysakos”

Puslapių skaičius: 354
Leidykla: Vyturys
Iš kur gavau? Iš močiutės lentynos
Skaityčiau antrąkart? Ne.

Vertinu: 1/4 (1 - nelabai patiko, nerekomenduoju, 2 - gal ir visai nieko, bet..., 3 - visai gera, nesigailiu skaičius, 4 - labai patiko ir įstrigo, visiems rekomenduoju!)

Šešta perskaityta knyga iš knygų iššūkio. Ir kur buvo mano galva, kai aš įtraukiau šitą knygą į sąrašą. Kaip jau supratot skaičiau per kančias. Ir tai net nebaigiau visiškai iki galo (va, kokia aš sąžininga!). Perskaičiau, atrodo, penkis apsakymus ir abi apysakas. Taigi, neskaityti liko keturi apsakymai. Bet kažin ar ką nors praradau. Nes ir tai ką perskaičiau buvo taip nuobodu... Kažkaip nesitiki, kad tas pats rašytojas parašė knygą Rugiuose prie bedugnės, kuri, beje, man visai patiko. 

Įsiminė tai man tik du apsakymai, tas apie bananžuves ir kitas apie vištienos sumuštinį. Bet ir tai, buvo jie kažkokie.. keistai neįprasti, bet negerąja prasme. Kažkaip perskaitydavau ir baigusi palikdavau keistoj nesusipratimo būsenoj. 

KNYGOS NUGARĖLĖ: Tai antroji šiuolaikinio amerikiečių rašytojo knyga lietuvių kalba, apimanti beveik visą jo kūrybą. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą