2011 m. lapkričio 22 d., antradienis

18. Jerome David Salinger "Rugiuose prie bedugnės"

Puslapių sk.: 270
Leidykla: Alma littera
Originalus pavadinimas: THE CATCHER IN THE RYE

Rodos prieš porą dienų sukndžiaus, ak, kaip negaliu prisiversti skaityti. O tada tik šast ir noras grįžo. Heh, net šiek tiek juokinga.

"Rugiuose prie bedugnės" yra labai populiari knyga, žinoma, ypač tarp jaunimo, kadangi parašyta šiek tiek šmaikščiu, nenuobodžiu stiliumi, gvildenamos kone kiekvieną paauglį kamuojančios problemos: vienatvė, savęs ieškojimas, liūdesys, maištas ir t.t.
Beje, ši knyga yra ir 1001 knygos sąraše.. :) Tad, pamaniau, kad tikriausiai perskaityti ją tikrai verta.

Nesubrendęs žmogus pasižymi tuo, kad yra pasiryžęs dėl kilnaus tikslo numirti, o tuo tarpu subrendęs žmogus pasiryžęs tam tikslui atiduoti gyvenimą..

Perskaičiau per porą dienų, pradžia buvo sunkoka. Šiek tiek priminė "Heroiną" ir ne pirma aš taip manau, esu daug panašių nuomonių girdėjus, todėl jau jaučiau kažkokį artėjantį nusivylimą.. (P.S. "Heroinas" man nepatiko, net nebaigiau skaityti tos knygos.) Tačiau taip neatsitiko, nuo antro ar trečio skyriaus buvo vis įdomiau ir įdomiau. Veikėjo kalba man patiko, ji buvo juokinga. Ir netgi mane balsu prajuokino, ko, kiek atsimenu, nėra buvę. Na, tikrai, kartais perskaitydavau tokių palyginimų ar situacijų, kad tikrai juokas prasiverždavo.

Kai skaitydamas knygą randi panašumų su veikėjais, tikrai apima geras jausmas. Kai kada ir su šios knygos herojumi jų rasdavau. Kai rodos aplink nėra nei vieno, kuris tave suprastų, kai visi atrodo svetimi, o tu vienas toks keistuolis pilnas liūdesio.
Beje, tai antras mano skaitytas šio autoriaus kūrinys. Pirmasis buvo "Franė ir Zujis"


Taigi, knyga įdomi, ir manęs nenuvylė, tačiau prie pačių pačiausių jos nepriskričiau. :)

Vertinimas: 3/4

2 komentarai:

  1. O ar sutinki, kad ji verta būti privalomojoj, mokyklinėj literatūroj arba, sakykim, 1001 knygoj?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš tiesų kai perskaičiau, šiek tiek nustebau, kad ši knyga yra 1001 knygoj. Na, nes nepasirodė man ji tokia ypatinga ar kažką labai daug duodanti sielai. Tačiau kažkuo užkabina. Ir ar ji pakankamai verta būti privalomoj literatūroj mokyklose, sunkoka spręsti.

    AtsakytiPanaikinti