2012 m. birželio 30 d., šeštadienis

Graužtukas: 4. Krajonas „Kelionė namo: Maiklas Tomas ir septyni angelai “

Lee Carroll THE JOURNEY HOME: THE STORY OF MICHAEL THOMAS AND THE SEVEN ANGELS
Puslapių skaičius: 304
Leidykla: NANDANAS
Iš kur gavau? Iš bibliotekos

Susivilioju aš visokiom knygom, kurios atsieit ims ir pakeis gyvenimą. Leiskitės į šią metafizinę kelionę Namo su Maiklu Tomu... ji nuostabi ir neužmirštama - liks su jumis amžinai! - skelbia anotacija. Na ką, aš ir pabandžiau leistis, tačiau man kažkaip norėjosi, kad ta kelionę vis dėlto užsimirštų.

Negaliu labai teisti, visgi perkopiau vos penkiasdešimties puslapių ribą, tačiau man atrodo, kad tiek užtektų jog perkąsčiau šios knygos stilių ir tą pamokslavimą. Man tiesiog nepatinka tokios knygos, kur istorija yra kaip ir antraeilis dalykas. Rodos, autorius žino kažką labai ypatingo ir nori tą pasakyt kitiems, tik šast į galvą šovė, kad reikia parašyt knygą, susigalvoja kažkokį Maiklą Tomą, kuris vat ims ir patirs nušvitimą. Net Coelho Alchemikas šiuo atvėju man atrodo geresnis

KNYGOS NUGARĖLĖ: Pagrindinis knygos herojus Maiklas Tomas - iš pažiūros visiškai paprastas žmogus, gimęs Minesotoje ir dirbantis Los Andžele. Jį galima būtų laikyti amerikietišku normalumo ir... nepasitenkinimo simboliu. Dėl nelaimingo atsitikimo atsidūrusį ant mirties slenksčio Maiklą aplanko angelas ir paklausia, - ko Maiklas iš tikrųjų norįs? Šis atsako, kad labiausiai norįs grįžti... NAMO! Kad pasiektų savo galutinį tikslą, Maiklas visų pirma turi leistis į žygį per nuostabų angeliškų būtybių, išmintingų mokytojų, kraštą, patirti ten daugybę nuotykių, įveikti nemaža išbandymų ir net akis į akį stoti prieš įsikūnijusį blogį. Vargu ar Maiklas įsivaizdavo, kad kelionėje bus tiek jaudulio, tiek pagarbios baimės kupinų ir juokingų akimirkų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą