2011 m. gruodžio 31 d., šeštadienis

Naujųjų metų pažadai

Niekada neturėjau įpročio metų gale kažką sau pasižadėti, išsikelti tikslą ir pan. Tačiau šiais metais pamaniau, kad galbūt reiktų pasižadėti sau kelis nedidelius dalykėlius ir pasistengti juos įgyvendinti? Nors paprastai jeigu ko nors labai noriu, stengiuosi labai ilgai nevilkinti. Na ką gi, padarysiu šiais metais eksperimentą. :)

  • Pirmiausia sau pasižadu ateinančiais metais perskaityti knygą "Džeinė Eir". Ši knyga jau yra ir mano knygų iššūkyje, tačiau aš ją labiausiai noriu perskaityti iš viso dvyliktuko ir iš viso norų sąrašo. Ypatingai noras atsirado po šių metų ekranizacijos, kuri mane kaip su plyta pritrenkė. 
  • Pasižadu nusipirkti bent vieną knygą. Galiu prisipažinti, kad per visą savo gyvenimą nesu pirkusi jokios knygos. Kažkaip mūsų šeimoje nėra tokio įpročio ar poreikio, todėl ir aš to neperėmiau. Žinoma, prie to prisideda ir didelės naujų knygų kainos. Tačiau šiemet atradau internetinius puslapius, kuriuose knygos parduodamos jau "panaudotos" ar iš antrų rankų, savaime suprantama, kad ir kainos daug prieinamesnės. 
  • Pasižadu įvykdyti visą 2012 metų knygų iššūkį. Kelios knygos ten mane šiek tiek baugina, galima sakyt. Pvz.: buvau pradėjus kažkada skaityti "Rožės vardą", tačiau skaitėsi gan sunkiai, nors istorija visai sudomino.
Gal trijų užteks? Daugiau kaip ir nebesugalvoju, ką kitais metais susijusio su knygomis norėčiau žūtbūt įvykdyti. Tad linkiu sau sekmės. :)

Linksmai sutikit naujus metus!

    1 komentaras:

    1. Oi, žinok ir man ,,Rožės vardas'' skaitėsi labai sunkiai. Bet numesti nenorėjau. Tai galiausiai visus tuos nuobodžius pokalbius tik permečiau akimis. Po to knyga pasidaro labai įdomi, galėčiau pavadinti geru, pilnu įtampos detektyvu.

      Sėkmės įvykdant pažadus ;)

      AtsakytiPanaikinti